masca_de_par_cu_ulei_argan

Ai nevoie de doar două ingrediente pentru ca părul tău să capete mai mult volum şi să nu mai trebuiască să foloseşti fixativ: ulei de argan şi iaurt.

Reţeta asta am descoperit-o pe acest blog şi merită încercată din ce povesteşte acolo bloggeriţa care a încercat-o: „Datorită conţinutului bogat de vitamina E şi acizi graşi nesaturaţi, omega 3 şi omega 9, uleiul de argan mai aduce şi alte numeroase beneficii pentru păr: ajută la creştere, îl hidratează intens, întărește firul de păr și repară părul uscat și deteriorat. Toate acestea fără să îngraşe părul, exact de ceea ce imi era mereu frica. Dacă nu este aplicat şi la rădăcină şi dacă masca este îndepărtată după şamponare cu apă multă, uleiul de argan nu îngraşă părul. Este o reţetă foarte simplă şi eficientă, pe care am inclus-o de mult timp în ritualul meu de frumuseţe.”

O să o testez şi eu zilele astea să văd cât de utilă îi este părului meu. Eu îl am des şi nu duc astfel lipsă de volum, dar niciodată nu strică mai mult. Plus că vreau să îl întăresc şi să îl hidratez. 😛

Lasă un răspuns

